carinag.blogg.se

MÖTTE TEDDY!!

Tidigare när jag var en sväng till Pia och drack massor av kaffe, så dök plötsligt Teddy upp. Och så klart, han vet alltid hur man skall muntra upp mamma. Så det blev naturligtvis wienerbröd som tilltugg. Mums......
Alltså, vad skulle jag gjort utan wienerbröd? :) :) Det är livet. Det, kaffe och min dator ... tror det är det enda jag hade behövt ha med mig på en öde Ö. hehe
Och givetvis fick jag massor av energi av kaffe och kaka så jag började direkt jag kom in genom dörren med att diska ... INTE. Det tog faktiskt ett tag. Jag bara stod där och pustade och tänkte "ja men jag måste ju." Och svetten bara rann av mig när jag stod där vid vasken. Antingen är sommaren på väg eller jag som börjar bli gammal. Hmmm, jag vill ju helst tro på det första alternativet hahaha. Fick bli MYCKET vatten efteråt.

Nu måste jag strax iväg igen. Skall till Wessels och hämta ut lillemans glasögon. Och ja, jag behöver väl inte säga vad jag kommer att göra när jag ändå är åt det hållet? Kaffe, kaffe, kaffe. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: