carinag.blogg.se

MIN TIDIGA MORGONPROMENAD!!

Då är jag tillbaka från min morgonpromenad till Beatrice praktik. Det är härligt väder ute så jag hade inte speciellt bråttom tillbaka, gick i min egen lilla takt och funderade.
Det här var ju egentligen Affes bit, att följa Beatrice till och från alla sina praktikveckor hon haft genom åren. Jag vet egentligen inte varför, det bara blev så. Och Beatrice själv brukade tycka att det skulle vara så. Det var ofta hon själv som frågade Affe om han ville följa henne. :) 
Men när jag då gick där i mina egna tankar i morse var det oundvikligt att de tankarna kom tillbaka till mig. Jag har gått denna väg många gånger sen hon började sin praktik. Och jag tror inte det har gått någon dag där jag inte har börjat tänka på det. Men idag var det riktigt starkt, det var nästan att jag gick i sömnen. För plötsligt befann jag mig vid porten utan att riktigt ha klart för mig att jag var hemma. Det var lite läskigt.

Nu sitter jag i alla fall hemma i min sköna stol med en kopp rykande hett kaffe framför mig. Nu skall det bara ner i strupen så är jag snart redo att ta mig an dagen. :) 

Ha en fantastisk dag alla, och var rädd om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: