carinag.blogg.se

MIN PERFEKTA KVÄLL!!

Det blev en riktigt mysig familjemiddag som Beatrice hade tillagat, för så klart hade hon ju även bjudit upp Teddy och Pernilla. Lite synd bara att jag inte var så alert att jag kunde hjälpa till ... inte ens med undanplocket, kände mig en aning stel i benen när jag skulle gå runt. Men det löste Beatrice ... och till sin hjälp hade hon Pernilla. Så det gick smidigt till ändå.
Nu har jag faktiskt satt på mig stödstrumpor för att stilla benen lite. Det brukar alltid bli bra när jag haft de på mig något dygn ... så det skall säkert bli bra den här gången också. :) :) 

Nu håller vi kväll i huset. Jag har slagit mig ner framför kanal 5 och "Irene Huss". Det blir en luuugn Lördagkväll ... som vanligt.

Dax för oss att säga godnatt. Hoppas ni haft en mysig kväll och att den fortsätter i samma lugna spår. Och ni som skall ge er ut ... ta väl hand om er där ute i vimlet.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: