carinag.blogg.se

MIN FREDAG!!

Nu kommer snart resultatet på Lets Dance och vet ni vad ... jag är fortfarande VAKEN. Har sett ALLA danserna. :) :) 
Bara för att vara säker på att jag skulle hålla mig vaken hela programmet så sprang jag ut i köket varje paus och plockade undan lite hahaha. Det gäller att hålla igång. :) 

I alla fall ... när jag körde från Radix idag var jag lite låg efter dagens negativa besked så jag körde bort till Affe för att beklaga mig lite. Faktum är att det hjälper att köra dit en stund och bara få reflektera lite över vad som händer eller hänt. Har gjort det flera gånger. Och varje gång har jag gått därifrån med mycket lättare steg, det är precis som att Affe pushar och stöttar. Sån jätteskön känsla kommer över mig varje gång ... och så även idag. Så när Teddy och Beatrice ringde och jag gick från kyrkogården så var jag glad igen. Jag hade varit hos Affe, hade fått prata med två av mina barn och ja, det hjälpte mig på fötter igen. :) :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt. Skall se fortsättningen på Lets Dance om en stund och sen är det så klart ... sängen som gäller. :) 

Sov gott alla, och dröm sött.

... dagen i lite bilder ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: