carinag.blogg.se

LEAP YEAR!!

Okej, då kör vi ett litet filmtips. Den är inte supergammal, utkom 2010. Men jag tror faktiskt många ändå har sett filmen eftersom den går lite då och då på TV. Men ack så bra den är. Och jag kan inte låta bli att tipsa om den för er som möjligtvis ändå inte sett den. Och så klart handlar det om kärlek, kärlek, kärlek. Och givetvis är det mycket humor och komik inblandat. :) 
Filmen heter "Leap Year" och handlar om Anna som åker hela vägen till Irland för att fria till sin pojkvän, Jeremy. På vägen tillkommer en hel del problem och det ser nästan inte ut som hon någonsin kommer att hamna i Dublin som tänkt. Men som tur är träffar hon den stiliga Declan, som mot betalning lovar ta henne till pojkvännen.

Jag har sett den otroligt många gånger, men så är jag också en riktig romantiker. Älskar lyckliga slut, både på film och i verkligheten. :) :) 
Har ni inte sett den måste ni absolut göra det. Och ni som sett den redan ... visst är den väl så bra att ni måste kolla en gång till?... :) :) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: