carinag.blogg.se

INTERVJU NUMMER TVÅ!!

Just nu befinner jag mig på ett stort moln kan jag lugnt påstå.
Fick precis ett samtal från företaget där jag varit på intervju tidigare. De har sållat och jag är nu en av de som skall på en andra intervju, redan i morgon.
Nu sitter jag med världens leende och bara skakar i kroppen. Snacka om att detta var en adrenalinkick. Jag är så så nära att få jobbet jag verkligen vill ha.
Visst vill jag ha ett arbete, kan ju tänka mig att göra i princip vad som helst. Men samtidigt har det ändå funnit vissa arbeten som jag sökt som känts lite si sådär.
Men redan från start när jag var på den här intervjun kände jag direkt att det var ett ställe jag absolut skulle trivas på och där de skulle trivas med mig. Allt kändes bra helt enkelt. Så därför har jag gått och hoppats lite extra mycket på att det verkligen skulle falla på plats och att dessa personer, denna ledning, skulle fatta tycke för mig.
Oh, jag kommer ju inte att kunna sova inatt.
Hoppas, hoppas, hoppas ......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Håller tummarna!!!!

Svar: Tack Pia. :)
Carina G.

2 Emilias art & jewelry
skriven :

Låter jättekul! Hoppas du får det! :)

Svar: Tack, det känns riktigt bra. :)
Carina G.

3 Jonas
skriven :

Ett stort lycka till!

Svar: Tack Jonas.
Carina G.

4 Monika Forsberg
skriven :

Lycka till !!!

Svar: Tack Monika. :)
Carina G.

5 Carola
skriven :

Lycka till. Håller tummarna. ✊

Svar: Tack Carola
Carina G.