carinag.blogg.se

GODNATTHÄLSNING MED LITE BILDER!!

Då är det ju nästan läggdax. Och trots min sinnesstämning idag och ikväll så känns det väldigt bra för tillfället. Jag menar, det finns inget som värmer ett gammalt hjärta som barnbarnet som ler och sträcker armarna mot farmor. Då kan vem som helst smälta. hahaha
Lilla goa Alexander. :) :) 

Och dessutom är det väl som jag alltid brukar säga. Man skall lägga sig med ett leende på kvällen för att vakna på gott humör dagen efter. Och japp, det tänker jag göra ikväll.
Skall kolla in filmen på TV1 som börjar om en liten stund. Och visst vet väl alla vad som händer då? Jag SOMNAR. hehe

Nu säger jag godnatt till alla gulliga där ute. Hoppas ni haft en underbar Lördag och för er som fortsätter Lördagsfirandet, ha det fortsatt härligt.

Sov gott alla, och dröm sött.

... och så här mysigt hade jag och Beatrice det tidigare idag ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: