carinag.blogg.se

FREDAGSGLÄDJE!!

Jag brukar alltid säga att man skall lägga sig med ett leende på kvällen för att vakna upp på samma sätt. Nu kan jag absolut säga att det verkligen stämmer. :) 
Somnade igår på ett riktigt gott humör ... med ett leende. Tror det beror på den lyckade intervjun. När jag vaknade i morse var jag riktigt lätt om hjärtat och på strålande gott humör. Guuuu vad jag älskar att vakna upp och må så här. Detta kommer att bli en kanondag ... och säkert följt av en lika härlig helg. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe med ett balkongbesök på en SOLIG balkong. Var ut där som hastigast när jag vaknade och trots den tidiga timmen var det så skönt där ute. Morgonsolen visade sig lite och nej, det går inte att klaga på vädret minsann. :) 

Jag hoppas ni får en lika fantastisk dag som jag kommer att ha. Ha en riktigt bra Fredag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: