carinag.blogg.se

FÖRBEREDER MIG!!

Sitter och försöker förbereda mig mentalt inför intervjun i eftermiddag.
Jag undrar om det verkligen går att förbereda sig så mycket inför något så pass stort, som faktiskt en intervju är, att man kan kliva in genom dörren och vara lugn och säker på sig själv.
Jag är väldigt säker på mig själv i de flesta situationer. Men när man sitter där och skall sälja sig själv tror jag att det kanske kan bli blankt i huvudet. Så jag hoppas verkligen att jag kan behålla mitt annars så lugna och självsäkra sätt även i eftermiddag. :) 

Nu blir det lite morgonkaffe så jag vaknar till liv. Och sen skall papper samlas ihop så jag har allt med mig när det väl är dax.
Hoppas ni får en fin dag alla. Det är riktigt härligt väder ute, så det blir säkert en och annan solstund för vissa av er. :) :) 
Och glöm inte att vara rädda om er där ute i vimlet. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: