carinag.blogg.se

FIXADE PAPPER TILLS IDAG!!

Det blev en tidig morgon idag med. Men igår somnade jag i alla fall innan 00, så mina timmar har jag åtminstone fått. Nu skall jag bara övertyga min kropp också, som tycks tro att det bara blivit ett par timmars sömn. Jag är vråååltrött. :) 

Jag hade mycket att göra igår utanför hemmet. Men det roligaste var nog ändå när jag stod inne på fiket och biträdet säger att jag kan lämna in mitt CV och personliga brev till henne, så skulle hon lämna det vidare. Är det det som kallas för personliga kontakter och nätverk? Ja, jag blev helt uppspelt. Så igårkväll satte jag igång att fixa till papper, skall försöka smita in där idag och lämna de.
Allt drog i alla fall ut på tiden. Så när jag hade åkt hemifrån vid halv 10-tiden, gick tiden i rasande fart kändes det som. Var inte hemma igen förrän strax efter 17. Ja, det blev en hel dag. Och innan jag sen var klar med allt som skulle göras, blev klockan så mycket att jag aldrig hann söka fler jobb. För bara mitt personliga brev tog ju en hel del tid att få ihop. Men bra blev det, så nu håller jag tummarna lite extra mycket att chefen snappar upp mitt brev och gillar det han läser. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe och lite "egentid" innan jag skall iväg runt 8-snåret.
Ha en bra dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON



... gårdagens middag, ugnsbakad falukorv, potatismos och ... GRÖNSAKER. Så skall det se ut. hehe ...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: