carinag.blogg.se

EXTRA GLAD IKVÄLL!!

Det blev något sämre uppdatering i eftermiddags. Jag brukar vilja slänga iväg ett inlägg här på bloggen innan jag sticker hem från aktiviteterna vid 15-snåret. Idag blev det dock annat eftersom mitt huvud var fullt av tankar och förhoppningar efter arbetsintervjun jag hade. Och när jag körde hemåt vart det kaos i mitt huvud. Ja, ni kan ju tänka er själv. Där sitter jag i min lilla lilla bil och snackar högt ... för mig själv. hahaha
Jag tror det kan vara svårt att begriva en sådan glädje när man själv har ett arbete. Tror nog inte jag själv skulle begripit hur känslan kan vara så länge jag hade ett arbete. Det blir liksom på ett helt annat plan när man väl sitter där själv. Man vill inget högre än att få arbeta, men man får inte chansen att visa det. Så idag blev det total oreda. :) :) 

Dock blev jag både lugn och harmonisk igen så fort jag fick berätta det för mina nära och kära. När orden väl sprudlat ur mig, så blev jag ganska normal igen. hehe

Och jag fick naturligtvis köra ända in i smeten idag när jag skulle hämta Dessi och Alexander från Centralen. Tur jag hade Teddy med som kunde lotsa mig igenom de lugnaste gatorna i alla fall. Själv kör jag gärna stora omvägar för att inte hamna mitt i allt. Så det är bra att Teddy var med, måste ju lära mig dessa gator också...

Nu blir det sängdax för min del. En låååång dag väntar mig i morgon, där jag både har aktivitet på dagen och kvällen. Så nu säger jag godnatt till alla söta. Ha en fortsatt skön kväll och massor av mysiga drömmar.

Sov gott alla.

... bildbevis från dagen ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: