carinag.blogg.se

ENERGIKICK AV MATEN!!

Har absolut iiiiingen aning om var energin kom ifrån, men plötsligt fann jag mig själv skura badrum och dona i köket ... så där helt plötsligt 21 på kvällen. Likt mig? Neeeej.
Tänk om man alltid haft sådan energi, så kliniskt rent jag hade haft då. hahaha

Ikväll körde Dennis på en klassiker, pastafjärilar med grillkorv. Enkelt och behändigt så där en vardagskväll när ingen orkar stå vid spisen. Jag vet, är superdålig på det här med grönsakerna och har lovat mig själv att bli bättre. Men så står man där på kvällen och skall laga mat så har man likväl missat att handla det viktigaste. Men vet ni vad? Pastan kokades ju i grönsaksbuljong. Räknas det?? :) :) Kanske därför jag fick världens energikick ... grönsaker i maten. hihi

Nu blir det snart sänggång. Och jag hoppas jag får sova en hel natt, det hade ju varit ganska skönt. Dock tvivlar jag på det med tanke på våra lååånga och djupa samtal vi hade tidigare idag när jag var hos Pia. Skulle inte alls förvåna mig om detta kommer tillbaka inatt när jag bara vill sova. :( 

Nu säger jag i alla fall godnatt. Ha en fortsatt härlig kväll och jag hoppas ni får en ordentligt god natts sömn som inte blir avbruten.
Sov gott alla och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: