carinag.blogg.se

DET BLIR KLACKAR IGEN!!

Efter en natts vila känns benen bra igen. Jag vet visserligen inte hur det kommer att kännas framåt dagen. Men jag hoppas de håller för idag är det yoga på Radix schema. Det vill jag så klart inte missa. :) 
Härom dagen när jag började få ont fick jag lägga klackarna åt sidan och sätta på mig kängorna. Men nu när det är varmare så blir det inget bra i de skorna, så jag tänkte plocka fram klackarna idag igen och se huruvida jag kan gå i de. Det är bara att hålla tummarna på att benen fixar det. :)
Jag springer ju inte omkring så mycket i alla fall om dagarna så det värsta som kan hända är väl att jag är öm ikväll.

Men innan dess skall kaffet ner i strupen, annars kan jag nog inte gå något alls. hehe
Jag hoppas ni får en riktigt bra dag där ute, och glöm inte att vara rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: