carinag.blogg.se

DAGENS MÅLTID!!

Proppmätt efter kvällens middag, och ändå åt jag för en gångs skull en normal portion. Så nu blir det inte röra mer för den här dagen.
Tidigare ikväll satt jag och filade lite på mina papper tills morgondagen. Det blev ju inte så hemskt mycket gjort idag eftersom jag inte kom till aktiviteten förrän framåt lunch. Men jag tycker ändå att jag fick ganska mycket uträttat under förmiddagen. Så klart var det helt och hållet jobbrelaterat. Men eftersom inget är klart än så blir det för tidigt att hoppas ... och framförallt att berätta något. Vi får helt enkelt se vart det hela leder hän.

Nu har jag påbörjat lite material inför filmtipset. Jag vet, som vanligt är jag sent ute. Det blir så när jag är borta nästan hela dagarna. Jag får väl bli bättre på att förbereda mig under helgerna istället. Men jag skall göra vad jag kan för att hinna få upp det ikväll.

Nu blir det i alla fall först lite kaffe efter maten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: