carinag.blogg.se

DAGEN I BILDER!!

Kastade mig på sängen för att strötitta lite på TV ... och slocknade givetvis som en sten. Vaknade strax efter 22 av att Beatrice höll på att skaka mig ... tillsammans med klockan som dånade. Så nu blir det film för hela slanten. "Kärlek på menyn" på sjuan. Till sällskap har jag givetvis gotta i massor. :) :) 

När jag varit hos Pia tidigare idag hämtade jag Dessi och stack till Wessels för lite mat och gotta. På vägen haffades vi av mobilförsäljare. Jag vet, inte skall man väl lita på sådana. Ofta brukar kostnaderna bli högre än lägre när man väl gått därifrån. Men idag tror jag minsann att det blev lägre. Det blev två nya mobiler för både Dessi och Dennis .. riktigt snygga sådana. Det återstår att se om det blir billigare nästa månad, men jag tror faktiskt det.

Nu fortsätter jag att titta på filmen. Hoppas ni haft en skön kväll och att natten blir riktigt god.
Godnatt och sov så gott.

... färska bilder från dagen ... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: