carinag.blogg.se

VARMT KAFFE OCH KALL BALKONG!!

Jag har haft en härlig sovmorgon ... i min egen säng. :) Och nu känner jag mig riktigt ordentligt utvilad.
Jag skulle dock inte velat vara utan de två dagar vi varit allena med lilleman, vi har haft jättekul. Men som sagt, jag är inte 25 längre, det upptäckte jag ganska snabbt. Så vi är samtidigt glada att Dennis och Dessi är tillbaka. :) :) 

Idag är det Fredag. Det blir lite småplock och städ här hemma. Men till godismyset får vi vänta EN HEL dag. Visserligen fuskade vi lite igår när det gällde maten. Vi beställde hem "skräpman" eftersom vi var trötta allihop och inte orkade stå vid spisen. Men det har också blivit mycket bättre, det är inget vi gör till vardags som det blev i somras. Men jag tänker att en och annan gång kan man tillåta sig "fusk" hihi. Fast det blev åtminstone inget godis. :) 

En sak som blir nu är KAFFE. Måste ha mitt morgonkaffe så kroppen återfår balansen.
Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: