carinag.blogg.se

TRR

Första mötet med TRR detta året är avklarat. Och så klart började jag med en kopp varmt kaffe när jag kom dit. Det var riktigt kallt ute och jag kom en halvtimme för tidigt. Så det passade perfekt med en kopp innan mötet.
Det känns alltid så bra att komma dit. Jag borde väl inte känna så antar jag, det innebär ju att jag fortfarande är arbetslös. Men på något sätt blir jag alltid så peppad av att komma dit, få ventilera och prata, och höra vad jag kan göra bättre. Jag vill ju verkligen ha ett jobb, men det är riktigt svårt har det visat sig. Jag är inte heller beredd att omskola mig eftersom jag redan har den utbildning jag vill ha, jag vill inte arbeta med annat än administration ... ja det skulle väl i så fall vara som bloggerska. hahaha
Och visst kan jag tänka mig att utvidga vyerna inom administration, det är kanske något att tänka på. Vi får väl se vart jag landar. Nu väntar nästa möte nästa vecka med min handläggare på AF. Skall dit på "öppet hus", han ville höra hur vi bäst kunde gå vidare efter det att jag varit på TRR.

Nu har jag värmt mig tillräckligt igen och skall snart iväg med Dessi och Beatrice för att införskaffa lite ingredienser till dagens middag.
Och just ja, det är ju Fredag. Kanske det blir lite gotta också... :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: