carinag.blogg.se

TREVLIGT KAFFEMÖTE!!

Det blev inte bara en kopp kaffe ... utan två. Japp, jag slog till stort idag.
Det är alltid trevligt att träffa Pia för en kopp kaffe. Dock blev det lite annorlunda idag när Pias bror plötsligt joinade för en snabb kopp kaffe även han.

Långt innan jag träffade Affe och våra tre underbara barn kom till världen umgicks jag väldigt flitigt med både Pia, henne bror och ja, hela hennes familj faktiskt. Vissa sa till och med till mig att jag var besatt. hahaha
Och ja, jag kan nog inte annat än att hålla med så här i efterhand. Och när jag satt där och lyssnade på Pia och brodern så slog det mig ... min besatthet var faktiskt som bortblåst. Efter 10 år kände jag mer likgiltighet än spänning. Vill ju inte påstå att det var ett tråkigt möte. Trots att vi inte umgås längre vill jag nog ändå säga att de tillhör den skaran som antagligen alltid kommer att vara mina bästa vänner. Och för mina vänner har jag alltid en dörr öppen om det skulle behövas.

Pia träffar jag så klart då och då. Dock lär det väl dröja ytterligare 10 år innan jag återser hennes bror igen. :) :) :) 
Det är väl så det skall vara antar jag. Vissa personer bara finns där ... och de slutar aldrig riktigt upphöra ens närmaste vänner trots att man aldrig längre pratas vid. Men det gör inget.
Jag är glad att vi hade det här lilla kafferepet idag, och ett litet plus att hennes bror anslöt sig. Och nej Pia, jag är INTE besatt. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Efter tio år borde du känna mer likgiltighet än spänning hahaha.
Ingen av oss är särskilt spännande eller besatta längre tyder det på att vi är gamla nu alla tre ? :)

Svar: Kan vara så. hahaha. Men jag måste nog ha fler möten innan jag kan uttala mig. ;) Eller vad tror du??
Carina G.