carinag.blogg.se

TERRY!!

Jag fick höra talas om Dessis stora passion att få träffa det stora mediumet Terry Evans i verkligheten. Så därför fixade jag, tillsammans med mamma och hennes man, biljetter till Dessi och Dennis i julklapp för en träff med honom uppe i Storå. Det är väl kanske inte Dennis största intresse. Men som jag såg det var han ju tvungen att köra bilen för att Dessi skulle kunna se den omtalade Terry. Det blev två flugor i en smäll ... det blev en liten minisemester på tu man hand. Det är inte helt fel. :) :) 
Så igår morse gav de sig iväg för det stora äventyret, medan vi andra hade egna upptåg och bus här nere i Skåneland.
Efter att ha övernattat på väg ner till Malmö, så lär de vara hemma någon gång i eftermiddag ... pigga och glada efter en tripp på egen hand.

Jag hoppas och antar att de haft en rolig upplevelse. Och jag är riktigt, riktigt nyfiken på vad som sagts och gjorts.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: