carinag.blogg.se

TEDDY HAR BAKAT ... IGEN!!

Tröttheten bara slog på mig när vi satt vid köksbordet och spelade spel. Till slut såg jag nästan inget framför mig så det fick bli en "sträcka på benen"paus. :) 
Undrar vad Teddy lagt i sina bullar och kladdkaka som han så flitigt bakade och bjöd på. Men himla gott var det i alla fall. Ja, vi skulle ju egentligen inte äta det ikväll. Men det hade ju inte varit lika gott i morgon ... och det är ju ändå Fredag. Men jag har åtminstone inte nallat av chipsen som ligger i skafferiet. Oh vad jag längtar tills i morgon, så jag kan vräka i mig allt innehåll i påsen. hehe

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bagaren
skriven :

Jag vill gärna ha tillbaka brickan.. den tillhör nämligen min form.

Hoppas det gick att äta ?! :D

Svar: Det var superdupergott. Mer sådant ... fast nästa gång får du gärna göra det en LÖRDAG.Du får tillbaka den nydiskad. :)
Carina G.