carinag.blogg.se

STALLET NÄSTA!!

Då börjar dagen och vi skall snart ge oss iväg ut i blåsten ... brrrr.
Eftersom det är så blåsigt och kallt, lär jag väl inte kunna uppdatera. Nja, det blåser kanske inte i ridhuset ... men det är KALLT. Så det blir vantar och varmt kaffe som kommer att pryda mina fingrar där inne idag. :) :) 
Och efter ridningen måste bilen få lite energi. Intressant, hoppas inte jag blåser bort under tiden jag tankar. haha

Såja, nu är kläder och kaffet på plats. Så nu har jag ingen ursäkt längre.
Hörs sen ... om jag inte blåst bort. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annika
skriven :

Jag kan inte låta bli att fråga: Jag har tittat på denna bilden flera gånger utan att bli klokare.... På väggen bakom dig har du en väggklocka... Har du två uppsättningar av visare, eller vad är det svarta som sitter ovanför urverket???

Kram Annika

Svar: Det är ett Volvomärke. Det var Dennis som skulle vara rolig för ett par år sedan och satte upp en liten bit av sin bil där det står Volvo på. :)
Carina G.

2 Annika
skriven :

Ha ha, okej!!
😂