carinag.blogg.se

SOMNADE FRAMFÖR TV!!

"Jippi" sa jag när jag upptäckte att en Goldie-film skulle gå på TV, och det bara 5 minuter efter att jag kollat in TV-tiderna. Jag fullkomligt kastade mig på sängen och tryckte in rätt kanal. Oh jag älskar ju henne och tittade på filmen ... i ungefär 10 minuter. Japp, jag vaknade 19.00, och så klart var filmen slut. :( :( 

Något sur öppnade jag istället min Lördags-chipspåse. Får ju trösta mig med något. Nu tänkte jag ge mig ut i köket och laga lite kaffe. Gillar inte alls att jag missade filmen. Men jag tröstar mig med att en annan kanonfilm går på TV ikväll 23:00, "Dante*s Peak". Så nu väntar jag på den och då tänker jag INTE lägga mig i sängen. Nej, jag tar inga risker utan parkerar mig i datastolen. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: