carinag.blogg.se

SKRÄCKIS INGET FÖR MIG!!

Det är inte ofta jag tittar på skräckfilm, skulle vilja påstå att det aldrig händer. Men ikväll har jag faktiskt gjort det. Min tanke var ju att kunna tipsa om den här på bloggen. Men måste ju säga att den inte alls var en film som jag skulle vilja rekommendera. Det var den nya versionen av Carrie som spelades in förra året. Och nej, jag blev inte ett dugg imponerad av den.
Men jag fick tiden att gå i alla fall. Och nu är det så sent att jag med gott samvete kan krypa ner under täcket. Och jag kommer garanterat att somna så fort jag känner kudden, är vråltrött ... om jag ens hinner till sängen. :) :) 

Jag hoppas ni har haft en bra kväll och att den fortsätter att vara lugn och skön.
Godnatt och sov så gott.
Dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: