carinag.blogg.se

PIGG!!

Tänkte strunta i att klicka in mig här ikväll, jag var så trött att jag knappt såg något framför mig. Så jag släckte dataskärmen, satte igång TV'n, lade mig tillrätta och tänkte "så skönt att äntligen få sova". Och pling, ögonen tväröppnades och jag blev urpigg. hahaha
Jaha, det var ju inget mer med det. Jag gick upp igen och har bara suttit och lekt framför datorn en stund istället. Konstigt att man kan bli så där vrålpigg helt plötsligt.

Nu när jag satt här skrapade jag klart "skrappyramiden" som jag påbörjade för säkert två veckor sedan. Det blir alltid så när jag köper dessa lotter. Jag har ofta inte ro till att sitta och skrapa, så det blir ett par nummer i stöten. Men inte blir det bättre för det, vann så klart inget den här gången heller.

Och nu säger jag godnatt. Nu MÅSTE jag försöka komma till ro och somna. Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.
Hörs i morgon igen, sov gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: