carinag.blogg.se

NU ÄR DET BRÅDIS!!

Alltså, detta är bara för tokigt.
Jag går och vilar mig vid 10. Jag kunde inte se något framför mig av trötthet. Så jag tänkte att jag skulle vila mig en timme för att bli mer taggad till att söka jobb. Jag till och med ställer klockan på ringning klockan 11 för att hinna med vad jag skall ...... och vaknar 13.30 av att Dennis står och bankar i min dörrkarm.
Jag förstår inte riktigt hur det gick till bara. Och jag kommer givetvis ihåg när klockan ringde, vände mig bara om och stängde larmet. :( 
Just nu är jag så irriterad på mig själv för att ha sumpat bort dagen på det här sättet. Usch ......

Nåja, nu får jag skynda mig på. Måste göra vid mig tills Dennis är hemma igen, eftersom han skall köra mig till TRR. Får väl ta igen den här förlorade tiden ikväll istället. Suck ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: