carinag.blogg.se

MYSIG KVÄLL!!

Sååå lyrisk jag känner mig just nu. Jag har haft en toppenkväll, så mysigt, så fridfullt och så glädjande har det känts ikväll.
Visst tjafsas det lite i alla familjer. Men det skall inte gå överstyr. Jag är väl medveten om att saker och ting måste jobbas på i alla familjer, och jag startade idag. Och ja, jag mår jättebra.
Tillika åt vi en riktig festmåltid ikväll. Det blev lite som en halv julmiddag. Med efterrätt och rubbet. Skall inte ta åt mig äran för något av det. Dennis och Dessi höll väl mest på tillsammans ...... tror jag. Och efterrätten gjorde Dessis mamma redan på nyårsafton. Dock blev den aldrig uppäten då, så ikväll passade jag på. Den var precis lika god som jag antar att den skulle vara när den gjordes. :) 

Nu sitter jag som bäst och myser framför TV'n med en kopp kaffe och bara slappar. Det blir snart sänggång för mig, känner mig riktigt trött. Det blir ju som sagt inte samma sak att sova borta ... har längtat efter min säng. hahaha

Godnatt alla gulliga där ute. Sov gott och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

vad bra att du mår bra :) All kärlek till er.

Svar: Tack. Så här skulle man alltid känna. :)
Carina G.