carinag.blogg.se

MIN KVÄLL!!

Ikväll blev det lite myspys framför en film tillsammans med Beatrice. Åtminstone för en liten stund, plötsligt vaknade jag och hade missat halva filmen. Typiskt mig. :) :) Ja, ja, vi får väl ta igen det till helgen. Då har jag dessutom lovat Beatrice att vi skall käka ostbricka. Det är något vi alltid gör till nyår. Men eftersom Beatrice inte var hemma blev det aldrig av, så vi tar det nu i stället.

Nu säger jag godnatt. Skall hoppa in i en snabb dusch innan jag kryper ner under mitt sköna täcke. Ha en fortsatt mysig kväll och en god natts sömn.
Sov gott.



Innan jag släcker ner helt och hållet måste jag bara visa Teddys nya draperi in till hans sovalkov. Riktigt snyggt blev det. När jag kom ner till Teddy ikväll så höll han på att storstäda för fulla muggar. Nu börjar det verkligen likna något, det börjar få ett Teddystuk. Jag är riktigt imponerad och stolt över hans goda smak och hur bra han har organiserat i lägenheten. Visst är det fortfarande lite som måste göras. Men som sagt, Rom byggdes inte över en dag. Det kommer att bli supersnyggt med tiden.

Nu så ...... godnatt alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: