carinag.blogg.se

KVÄLLENS MÅLTID!!

Nu är jag ganska slut må jag säga. Trots att Alexander är hur lätt som helst att ha att göra med så tar det ändå på krafterna att hålla igång en hel dag. Jag är ju inte 20 längre, hehe
Men vi har haft en härlig dag, jag, Alexander och Beatrice. Dock var det skönt när föräldrarna kom hem och tog över ansvaret över sin lilla parvel. :) :) 

Nu har jag hållit igång med matlagning och disk, husmor som jag är ... NOT, hihi. Och nu känner jag riktigt hur ryggen säger ifrån att jag inte skall hålla igång så här längre. :) Så ja, nu håller jag kväll. Har tagit mig en kopp kaffe och njuter i min stillhet inne i min egen lilla hörna. :) Såååå skönt.

... och så klart gjorde jag det lätt för mig. Makaroner och köttbullar går på 5 minuter. Yes, jag känner mig ganska nöjd med dagens insatser. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: