carinag.blogg.se

KOLLADE INSIDAN AV ÖGONLOCKEN!!

Hör det också till att hamna i övergångsåldern när man måste ta sina små powernaps? Alltså, jag somnade ikväll igen ... i lite mer än en timme. Jag förstår inte varför jag inte kan vara vaken hela dagen lång och sen sova hela natten lång på det. Nej, jag skall naturligtvis sova bort kvällarna istället. Blä .... hihi

I alla fall, jag vaknade för en stund sedan ... somnade från TV'n som vanligt, trots att jag egentligen inte var ett dugg trött. Så nu lär jag sitta vaken ett par timmar innan jag slocknar igen. Nåja, får väl ta mig en kopp kaffe medan jag inväntar sömnen. :) 
Som sagt, något utöver det vanliga har inte hänt eftersom jag kollade insidan av ögonlocken så tiden bara flög iväg. Jag får väl ta tillvara tiden i morgon istället.

Jag hoppas åtminstone ni har haft en härlig kväll och inte slösat bort tiden i sängen. :) Nu säger jag godnatt till alla där ute. Ha en fortsätt skön kväll och sov så gott. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: