carinag.blogg.se

INTE MORGONPIGG!!

Känns inte alls som att jag sovit något. Vaknade tidigt, tidigt i morse och hade ganska svårt att somna om. Men när jag väl somnade igen sov jag riktigt hårt. Så nej, idag blev det inget uppvaknande av väckarklockan inte. :) :) 
Men med lite mer kaffe och några utflykter till balkongen så kanske kroppen kan komma igång igen.
Idag blir det ju en hel del datajobb, så det vill till att jag piggnar till snabbt.

Eftersom jag är sååå trött den här morgonen, ser nästan inget, så är det svårt att sitta här och knappa på tangentbordet. Så nu tänker jag ge mig in i badrummet och kasta kallt vatten i ansiktet. Får se om det hjälper.
Jag hoppas i alla fall att ni får en bra dag, pigga och alerta. Var rädda om er där ute så hörs vi senare när jag också är något piggare. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: