carinag.blogg.se

IDAG HÅLLER JAG MIG INOMHUS!!

Lördag, kallt och blåsigt, och idag tänker jag inte gå utanför dörren. Tycker att jag ligger back med allt. Det är både jobbsök, bloggen, städning som behöver skötas, så idag donar jag inomhus hela dagen.
Igårkväll när vi vart till affären så var det så kallt och blåsigt att det gick rakt genom kläderna. Och ändå hade jag dubbelt upp av det mesta på kroppen ... men som jag frös ändå. Så det vill jag absolut bespara mig. :) 

Just nu sitter jag och är halvdöd. Har inte fått tillräckligt mycket med kaffe och nikotin i mig än så det är väl därför jag är så himla seg. Har varit vaken sen halv 6, men jag drar mig för att gå ut på balkongen. Och när jag väl är där så blir det bara ett väldigt kort besök. Så det kommer att ta tid innan jag piggnar till ordentligt.
Nu blir det i alla fall lite mer kaffe så jag kan morna mig.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

...snöyra igårkväll...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: