carinag.blogg.se

I LEKTAGEN!!

Vi har haft det jättemysigt, jag och lilleman. Efter att han vaknade hade vi en liten lekstund på golvet. Lillfisen älskar verkligen att bli road. När vi satt där på golvet och jag vickade på mina fötter så tjöt han av skratt. Han är bara för go den lilla sparvelen ... och sååå lättroad.
Ja, alltså han är ju road av det mesta ... som kanske inte är så bra för hans små fingrar. För när han väl var påklädd och jag tänkte att då får jag lite egen tid medan han sitter i sin gåstol. Tror ni det var så lätt? Nope hahaha.
När han väl satt där gick han loss på både lådor och skåpsdörrar ... och han är SNABB. :) :)
Så nu har jag fått säkra både lådor och dörrar. Ja farmor kan också minsann. hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: