carinag.blogg.se

HEKTISK MORGON!!

Jag kastades in i en hektisk morgon eftersom Dennis skulle köra Dessi, och Alexander mer än gärna lekte med farmor under tiden. Det blev inget morgonmys på egen hand minsann. hahaha
Men det gör inget. När han är på det goa lekhumöret blir man själv så pigg och glad. :) :) 
Nu har jag i alla fall börjat på min andra kopp kaffe och satt mig i lugn och ro och skall verkligen morna mig nu.

Normalt brukar jag inte söka jobb på Fredagar, men gör ett undantag idag. Det blev lite avhugget igår eftersom jag inte var hemma så mycket. Men idag kör jag på. Dessutom skall jag till TRR i eftermiddag. Och då är det ändå ganska bra att vara ajour med arbetsmarknaden på nätet. :) 
Har faktiskt redan hittat något som verkar intressant. Och visst måste detta vara som klippt och skuret för mig med mitt kaffeberoende?? hehe
Men först blir det så klart lite morgonmys framför datorn innan jag klär på mig och dagen kan börja.

Ha en riktigt bra dag i kyla och blåst, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: