carinag.blogg.se

HÄRLIGA SÖNDAG ÄR HÄR!!

Det blev en ordentlig sovmorgon idag ... det behövdes. Jag såg ju filmen "Dantes Peak" igår och ja, jag såg hela filmen. :) Den slutade ganska sent så det är kanske inte så konstigt att jag sov länge.
Jag har ännu inte fått i mig mitt morgonkaffe så jag känner mig något seg och har svårt att öppna ögonen. Men det ordnar sig så fort kaffet runnit ner i strupen. :) 

Söndag idag och absolut inget planerat. Det har varit många slappedagar och det är faktiskt skönt. Men nu känner jag att jag vill ha vardag igen. Det blir nästan för mycket när man inte gör något alls. Så vi får se om jag kan få till en liten städning eller liknande idag ... så fort jag mornat mig.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: