carinag.blogg.se

GODMORGON!!

Oj, oj. Har vaknat flera gånger i natt av att nacke och hårbotten fattat eld. Det är sjukt jobbigt när man vaknar av att känna den hettan. Lite så är det även på dagarna. Men just nattetid är det jobbigast att känna det, eftersom jag vaknar varje gång. Dessa svallningar går inte av för hackor. Jag börjar förstå varför kvinnor som har dessa problem faktiskt har tagit medicinering till hjälp.
Men trots det är jag väl ganska pigg. Dock är jag inte så pigg att jag skulle orka ge mig ut så här tidigt. Så det är en himla tur att det bara är Måndag. För ett ögonblick, just när jag vaknade nu på morgonen, var jag på väg att klä på mig och sticka ner till tvättstugan. Jag besinnade mig så pass mycket att jag kom på att det är i morgon jag skall tvätta. Tur att jag inte gjorde som förra gången, stod där nere helt förvirrad. hahaha

Nu blir det morgonkaffe så balansen kommer i sin ordning.
Ha en riktigt bra dag, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: