carinag.blogg.se

FRÅN MIN ÄLSKADE MOSTER!!

Måste bara få dela med mig till alla att jag nästan sitter med tårar efter att ha varit hos mamma. Min moster, som närmar sig de 80, hade skickat med presenter till mig nu när mamma var uppe i Norrland. Fina och gamla saker som säkerligen följt med i många, många år hemma hos henne. Bara för den händelse vi inte skulle träffas mer så att jag skulle minnas henne. Jag börjar nästan lipa bara jag tänker på det.
Det är ju väldigt många mil mellan oss, och de flesta av mammas släktingar bor långt upp i landet, utspridda lite här och där. Så nej, det blir aldrig av att vi ses. Och som sagt, det är inte alls säkert vi träffas mer.
Jag kan dock säga att är det någon jag alltid kommer att minnas och hålla nära mitt hjärta så är det min moster i Norrköping.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: