carinag.blogg.se

FÖRSTA DAGEN ÄR SLUT!!

Då är det dax för mig att runda av. Den här dagen har varit riktigt, riktigt lugn. Ja till och med så lugn att jag vid vissa stunder trott att jag faktiskt var helt ensam i lägenheten. Lite kusligt faktiskt. Om inget annat så har det i alla fall gett mig egentid.
Eftersom klockan nu är så pass mycket så finns det inte längre något annat att göra än att krypa ner under täcket. Som om jag inte legat där redan halva dagen hahaha. Börjar få känningar i ryggen. Kan jag ha legat för mycket idag tro? :) :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt. Och så hoppas vi på att det blir en "pratig" dag i morgon. Jag får kanske ge mig iväg för att hitta det. hahaha
Sov så gott alla och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: