carinag.blogg.se

ETT GODNATT MED KVÄLLENS MIDDAG!!

Nu börjar det bli natt. Och det är ju tur, orkar inte göra så mycket mer än "glo" på film, äta, dricka kaffe och bara "vara". Ja, det är det som gäller här hemma. :) :) 

Jag har nu sett en av fyra filmer från  "Lilla huset på prärien". Sen fick det bli en paus när Dennis kallade att det var dax för mat. Ja, ikväll känner jag mig riktigt bortskämd och uppspelt. Faktum är att hela den här dagen har jag känt en sådan uppsluppenhet och glädje som jag inte riktigt kan förstå själv. Det är en skön känsla att faktiskt må så bra och gå omkring med ett leende hela tiden.

Nu skall jag fortsätta kolla in mina filmer. Ha en fortsatt härlig kväll. Godnatt och sov så gott.

Hemmagjord Kebabtallrik. Ja, idag var det riktigt bra fantasi av Dennis och Dessi. Sååå gott...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: