carinag.blogg.se

EFTERRÄTT, MEN INGEN FILM!!

Igår var det ju meningen att vi skulle titta på film. Dessi förberedde med chokladpudding, så vi skulle kunna mysa på ordentligt till filmen.
Men hur vi än försökte så hittade vi ingen film vi ville se. Så det blev chokladpudding till en massa trailers. hahaha
Men visst, det gick bra det med ... och gott var det. :) 
Jag kom dock inte i säng förrän framåt 2, så det är kanske inte konstigt att jag inte slog upp gluggarna förrän vid halv 8 i morse.

Och idag är det Söndag ... veckans andra vilodag för min del. Och nu måste jag absolut försöka komma in i mina gamla rutiner igen. I morgon skall jag iväg ganska tidigt ... då får jag inte sova länge. Så det vill verkligen till att jag inte får för mig att vila siesta idag. Får väl hoppas att inte benen drar mig ditåt. :) 

Nu blir det morgonkaffe och datamys så jag vaknar till ordentligt.
Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: