carinag.blogg.se

EFTER FRUKOST BLIR DET DATAJOBB!!

Och jag bara segar mig och segar mig. :) Det roliga tar alltid slut så fort. Var ju ner till Teddy och Pernilla och käkade frukost. Men tiden gick alldeles för fort, tror det är bara för att jag vet att jag nu måste sätta mig med en massa datajobb ... mindre kul.

Imponerad blev jag i alla fall av att både Teddy och Pernilla var påklädda, hade bäddat sängen och skulle hålla igång hela dagen för att få rätt dygnsrytm igen. Bara att tänka i de banorna tycker jag man har kommit långt. :) Bra jobbat.
Själv blev jag mycket piggare av att få lite frukost i mig. Jag som annars har svårt med att äta på morgonen. Jag vet, det är ju dagens viktigaste mål egentligen.
Det var riktigt gott ...

Nu har jag inga fler undanflykter ... måste sätta mig med datajobben innan dagen plötsligt tar slut igen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: