carinag.blogg.se

DET BLEV MER ÄN ETT MINNE IDAG!!

Tycker det är så kul att skriva om mina minnen genom åren. Jag vet att kanske inte alla förstår alla poäng i vissa delar. Men jag har fått en hel del kommentarer om att folk gillar att höra om olika incidenter och vad som hänt genom åren. Därför har jag fortsatt med det.
Men det som gör att det blir extra roligt vissa veckor är att mina "minnen" triggar andra till att komma ihåg och gå tillbaka i sina egna fotoalbum. Och ja, jag älskar att kolla in gamla foton. Mycket kan man säga och göra, men ens minnen kan aldrig någon ta ifrån oss ... speciellt inte med alla mina fotoalbum. hahaha

Nu tänkte jag hålla kväll, titta på film, ha myspys. Ja, ikväll tror jag faktiskt att det blir lite myspys inne hos Dennis och Dessi ... beror så klart på vilken film de tänkte titta på. Men ja, ikväll vill jag nog vara liiite social.
Jag säger i alla fall godnatt till alla där ute. Ha en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Fick den här bilden skickad till mig av Pia ikväll, som blev sååå taggad av att själv gå igenom sitt fotoalbum. :) Det är ju inte igår precis som bilden blev tagen. hihi 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Nej det var inte igår minns du vilket år det var för det gör inte jag :)

Svar: Tror det var 1989.
Carina G.