carinag.blogg.se

BRIST PÅ SYSSELSÄTTNING!!

Jag har ingen aning om hur jag hamnade på denna sida på nätet. Men i brist på sysselsättning satt jag bara och lekte och fann mig själv sitta och titta på billigare boendealternativ. Trots att jag egentligen inte alls gillar att bo i hus, så tror jag inte jag hade haft så mycket emot att HYRA ett billigt hus. Det alternativet har jag faktiskt aldrig testat. Och det är ju som de säger, det gäller att pröva sina vingar. Vem vet, jag kanske till och med älskar att bo på det sättet. :) :) 

Har annars ingen aning vad som sker och händer idag, för första gången på ganska länge är jag nollställd. Det kanske bara är bra, ibland behöver man säkert formatera om den delen av datorn. hahaha

Men jag dricker väl lite mer kaffe, går ut och myser på balkongen och fortsätter surfa runt här på nätet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: