carinag.blogg.se

BÖRJADE DAGEN MED STARKA KÄNSLOR!!

I morse när jag vaknade och öppnade upp datorn klickade jag in mig på Facebook som jag alltid gör när jag vaknar. Det första som möter mig är en lååång dikt som min son skrivit. Och vad händer? Jag brister naturligtvis ut i tårar. Jag är känslig i vanliga fall också. Men när det gäller mina barn och deras känslor blir det extra starkt hos mig. Jag tror inte jag skiljer mig från andra mammor, barnens känslor brukar oftast vara starka.

Tycker det är bra att man kan skriva av sig på det sättet ... har själv gjort det i många år och vet att det hjälper. Och eftersom vi inte pratar om känslor så mycket som jag skulle vilja inom familjen är jag glad att han faktiskt kan skriva av sig på det här sättet.
Dock så blev det lite mycket känslor så där på morgonkvisten när jag läste hans skrivna text. Nu är det bra igen och jag kan åter koncentrera mig på att vakna till liv med mitt morgonkaffe.

Hoppas ni får en riktigt bra dag där ute, med många skratt och kramar. Var rädda om er, så hörs vi om ett litet tag igen.

GODMORGON

... som sagt, jag har inte vaknat till liv än...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: