carinag.blogg.se

ÅRETS FÖRSTA DAG!!

Jag är inte typen som ger nyårslöften. Jag har mellan varven så dålig karaktär att jag troligtvis ändå inte skulle klara av att hålla de. haha
Men jag brukar ändå försöka, när det nya året väl har anlänt, att göra någon form av planering hur det skall se ut och vad jag skall försöka ändra på.
Den allra viktigaste biten tror jag är allt godis och snacks jag stoppar i mig. Alltså, det sista halvåret har jag nog ätit godis mer eller mindre varje dag. Usch, inte alls bra ju. Så nu har jag lovat mig själv att åtminstone försöka att undvika en massa onyttigheter och i gengäld vara vild och galen med alla sorters sötsaker på Lördagar. Fast just Nyårsdagen brukar alltid vara en riktig slappedag med massa bra filmer på TV och så klart en massa onyttigheter som blivit över från självaste nyårsafton. Så därför börjar jag inte förrän i morgon. :) :) 

Just nu har jag suttit och noterat lite rutiner som jag bör försöka hålla. Så klart finns det inga regler utan undantag, men i det stora hela så ......

Men idag slappar jag, tittar på TV, och bara "finns" helt enkelt. Japp, jag tar dagen som den kommer. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: