carinag.blogg.se

VAD HÄNDER IDAG?!!

Idag är jag riktigt förväntansfull över vad som kommer att ske nu när jag får mitt samtal med rådgivaren. Jag går så klart inte dit i tron att han skickar iväg mig på ett jobb ... så naiv är inte ens jag hehe. Men jag råkade höra en del av ett samtal igår som han hade med en annan när jag gick där i korridoren, och det verkar onekligen som att han tar uppdragen på allvar och verkligen hjälper till på bästa möjliga sätt. Jag hoppas det blir på samma sätt idag när jag skall träffa honom. :) :) 
Det som jag faktiskt kan tycka är bra när jag nu är iväg hela dagarna och bara koncentrerar mig på det här med jobbsök och allt runt omkring är att jag kan koppla bort det till en stor del när jag kommer hem. Jag behöver inte känna att jag måste sitta och söka jobb på kvällen. Lite förberedande kan man visst hålla på med en och annan kväll. Men i det stora hela gör jag så mycket på Radix att jag inte behöver styra upp det så mycket på kvällen och det är bra. Jag känner inte lika stor press när jag väl kommer hem och umgås med familjen. :) 

Nu skall kaffet ner i halsen och jag måste vakna till liv om jag skall orka med dagen.

Ha en superdag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: