carinag.blogg.se

SWING IT!!

Tänk vad snabbt det kan vända ... från att ha varit piggheten själv, till att bara känna pust, stånk och stön.
Ja, var börjar jag? Tror det började när jag satt i ridhuset och kände att "jeeezzus, nu skulle ju Affe suttit här och kollat in Beatrice på Furato". Affe hade tyckt det var riktigt häftigt att hans dotter skulle rida på hans absoluta favorit. Och när jag satt där och funderade på det så kan jag lugnt påstå att jag inte var långt från tårarna.
Sen blev det så klart bättre när vi satt och fikade inne på Wessels. Efter det vet jag inte riktigt vad som hände, men under tiden vi gick inne i affären kände jag mer och mer hur nere jag blev och jag hade en riktigt dålig stund. Det hela slutade med att jag sprang ut från affären och lämnade pengar och allt till Beatrice. :( 

Så ja, det blev lite mycket där ett tag. Nu mår jag dock lite bättre. Och faktiskt så tror jag att filmen som just nu går på SVT1 har hjälpt till lite med det. "Swing it magistern" är bara så uppsluppen att det inte går annat än att le. Japp, det är den filmen jag kommer att sitta framför ett tag nu i alla fall. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: