carinag.blogg.se

SOV BORT HUVUDVÄRKEN!!

Jag hade världens huvudvärk igårkväll och orkade inte ens gå i närheten av datorn. Så efter maten blev det sängen direkt.
Tror det kan ha varit en blandning mellan trötthet och att jag suttit för mycket framför datorn. De små korta sovstunderna jag hade när lilleman sov gjorde knappast varken från eller till. Så på kvällen var jag ordentligt trött, samtidigt som jag ändå satt med lite "arbete" framåt kvällen framför datorn. Jag fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken medan jag höll på med det.
Så det är kanske inte så konstigt att huvudvärken kom och hälsade på.

Vi åt i alla fall en god middag igår, pannbiff och potatis. Det var längesen nu och det var riktigt gott. Men så fort jag ätit så blev det som sagt sängen. Det blev inte ens kaffe efter maten ... och då har jag ont om jag inte klarar en kopp kaffe. :) 

Nu skall jag försöka morna mig med lite kaffe och ett balkongbesök. Skönt att det inte är riktigt så kallt så man kan sitta där ute utan att behöva ha mössa och vantar.

Ha en fin dag allesamman och glöm inte att vara rädda om er där ute.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: