carinag.blogg.se

SEMESTRARNA ÄR FINA MINNEN, DEL 2

Nu har jag suttit och gått igenom lite till av alla semesterbilder. Jag vet, har man sett ett nöjesfält har man väl sett alla. Men det är så att alla bilder och evenemang har ett speciellt värde ... i alla fall för mig. :) :) 
Jag kan inte se mig mätt på alla foton som tagits genom åren. Tror att det är det som gör att vardagen blir lite lättare. Har nog aldrig bläddrat så mycket i mina album som jag gjort det senaste året. Och vilket album jag än tittar i, så nog finns det med någon form av semester hahaha. Så ja, det har blivit en hel del genom åren.

Det luktar härligt från köket. Det blir alldeles strax middag. Och medan jag njuter av mat och familj, så kan ni kika på lite bilder.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

Alla minnen har ett speciellt värde, det är det ingen talan om. Även fast kanske de flesta nöjesfält är detsamma, så är det ändå minnena från gång till gång som räknas. Jag har inte så många sådana minnen och har heller inte varit på mer än två nöjesfält, om man inte räknar med disneyland när jag var 4. Men ändå alla minnen, få eller många, har alltid ett speciellt värde. Och det är just dessa inlägg på din fantastiska sida som får tankarna att surra.

Svar: Du har så rätt, det är minnena för varje gång som räknas. Oh, disneyland är något jag verkligen skulle vilja besöka.
Carina G.