carinag.blogg.se

SEMESTRARNA ÄR FINA MINNEN, DEL 1

Av alla semestrar jag, Affe och barnen gjorde tillsammans, så kan jag inte minnas att jag vid något tillfälle tyckt att just det resmålet varit det absolut bästa. Vi gjorde saker och ting, reste runt lite i både Sverige, Tyskland och Danmark och jag tycker att ALLA varit lika härliga. När vi började? Redan när jag var gravid med Dennis så åkte jag och Affe iväg på minisemestrar och om jag inte missminner mig så var det allra första resmålet High Chaparall. :) 

Det jag vill komma fram till är att alla resmål har varit lika bra att jag inte kan peka på något särskilt som jag speciellt vill skriva om som "veckans minne". Nej, jag måste nog säga att jag vill ta med ALLT vi gjort tillsammans. När jag nu tittar igenom alla bilder på nytt så har jag så mycket så jag vet inte ens vad jag skall ta med här i bloggen. Och blandat är det också.
Det finns ett ställe, Lalandia i Danmark som vi pratade om flera gånger att besöka. Men just dit sträckte sig aldrig någon av våra resor. Men annars tror jag minsann inte vi har missat några nöjesfält, parker eller andra barnsevärdheter, varken i Sverige eller Danmark.
Som sagt, jag har så mycket och jag har suttit och scannat in en hel del. Men jag kommer att fortsätta senare ikväll med detta och slänga in ett extra "veckans minne" i morgon.
Japp, det blev ju inget förra veckan ... så jag kör dubbelt den här istället. :) 

Visst var alla dessa år inte alltid en dans på rosor. Men våra semestrar, de är guld värda. Och jag kommer för alltid spara de i minnet. :) :) 

Med dessa ord och bilder säger jag nu godnatt. Jag hoppas ni har haft en härlig Lördag ... och ni som är på väg ut, ta det lugnt där ute och var rädda om er .. och varandra.

Sov gott alla ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: