carinag.blogg.se

NY VECKA!!

Då har vi en ny och härlig vecka framför oss. Jag känner mig riktigt taggad med jobbsök och annat som händer på Radix. Och nu har jag ju filat ytterligare på mina papper så det skall passa in ännu mer. Idag hade jag tänkt hålla på med förundersökningar och skicka iväg en del spontanansökningar. Det är ocskå något jag gjort förut, men med dessa nya verktyg och nytt personligt brev hoppas jag att mina spontanansökningar blir mycket bättre än de jag skickat iväg tidigare.
Dessutom hade jag hoppats hinna med ett besök på förra arbetsplatsen. Dock får jag se först vilka seminarium som bjuds på idag och i morgon. Jag måste ju delta på alla, men en del har jag redan varit på så kanske jag kan smita iväg ändå ... Vi får se.

Nu först är det i alla fall morgonkaffet som skall ner i halsen, annars lär jag inte orka något av det. :) 
Det verkar bli en fin dag. Så jag hoppas ni får det fantastiskt där ute i vimlet, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: